_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

14 Haziran 2013 Cuma

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi (Mavi Kantaron Çiçeği Özü)


Elbette çapulcuların da göz makyaj temizleyicisine ihtiyacı var :)
Bu ürün anneler günü indiriminde aldığım ve o zamandan beri severek kullandığım bir göz makyaj temizleyicisi.
Normal Fiyatı 15.75 TL, %40 indiriminde 6.30 TL ye almıştım.


Gördüğünüz gibi çift fazlı bir ürün.
İyice çalkalayıp pamuğunuza az bir miktar alarak uyguluyorsunuz.
Tüm çift fazlı ürünlerde olduğu gibi (yağ içerdiğinden dolayı) temizleme sonrasında göz çevresinde hafif yağlı bir his bırakıyor.
Ancak ben sonrasında tüm yüzümü yıkadığım için bu histen kurtuluyorum.


Vadettiği gibi kirpiklerinize hiçbir zarar vermeden makyajınızı çıkarıyor. 
Suya dayanıklı ürünlerde biraz zorlansa da başarılı.
Pamuğu bir süre gözümün üstünde bekletip sildiğim zaman çok daha etkili oluyor.
Oldukça hassas gözlerim olmasına rağmen hiçbir yanma yapmadı.


Ürünün az bir miktarı bile yettiği için 125 ml'lik boyu gayet ideal.
Bitince yenisini alabileceğim bir ürün..

2 yorum:

  1. Ben de bugün aldım geldiğimde rengi mavi değildi neden öyle oldu anlamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme sularının genel olarak hepsinde üst katman mavidir. Bildiğim kadarıyla drugstore markalar içerisinde bir tek Garnier'inki morumsu bir renge sahip. Eğer üründe bir değişiklik yoksa sorun olabilir. Yine de net bir şey söylemem doğru olmaz.

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...