_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

30 Haziran 2013 Pazar

Ürün İncelemesi : Essence Match 2 Cover - Cream Concealer


Essence ürünlerini kullanmayı seven biriyim.
Hem uygun fiyatlı oluşları hem de ürünlerin kalitesi insanı etkiliyor.
Bu ikili concealer da merak ettiğim ürünler arasındaydı.


Ciltteki kusurlar ve mor çizgiler için yüksek kapatıcılık vadeden bir ürün.
Çok yüksek kapatıcılığa sahip olduğunu söyleyemem ancak beklediğimden iyi bir kapatıcılık sunuyor.


Cildinize tam uyum sağlaması için 2 farklı renk var içerisinde.
İsterseniz tek tek isterseniz karıştırarak kullanabilirsiniz.
Ben açık olan rengi göz altım için kullanırken yüzüm için de her ikisini karıştırarak bir renk oluşturuyorum.
Sorunlu bir gözaltım olmadığından dolayı gayet yeterli bir kapatıcılık ve hoş, aydınlık bir görüntü veriyor.
Yüzümdeki sivilce lekeleri ve kızarıklıklar için de yeterli olduğunu düşünüyorum.


Ürün yağlı ve oldukça yumuşak bir yapıda.
Ben en iyi sonucu parmaklarımla uygulayarak aldım, çok daha kolay dağılıyor.


İlk sürdüğünüzde göz altınızda hafif bir birikme yapıyor ancak iyice dağıttıktan sonra bu görüntü ortadan kalkıyor.
Kalıcılığı çok başarılı.


2.3 gr.lık bir ürün ve fiyatı 8.55 TL
Tüm bu özellikler için oldukça iyi bir fiyat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...