_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

28 Haziran 2013 Cuma

Ürün İncelemesi : Maybelline Color Tattoo 65 Pink Gold


Maybelline Color Tattooların Pink Gold rengi Türkiye'ye geldiğinden beri birçok bloggerın gözdesi oldu.
Bende satışa sunulduğunu öğrendiğim günden beri arıyordum ancak hiçbir yerde bulamıyordum.
En nihayetinde geçen pazar günü alışverişe çıktığımda bulabildim ve hemen kaptım tabi ki :)


Aslında pembe far kullanan biri değilim hatta çok fazla far kullanma alışkanlığım da yoktur.
Bu nedenle başlarda çekinerek yaklaştığım bu farın aslında hiçte korktuğum gibi olmaması çok hoşuma gitti :)
Çok hafif pembe rengi içerisinde altın sedefler barındıran bir far.


Işıltısını daha net görebilmeniz için bir de flashlı olarak fotoğrafladım. 


Ürünü aldığım günden beri her makyajımda kullanıyorum.
Fotoğraftanda anlaşılabileceği gibi oldukça yumuşak bir yapısı var.


Ben  parmaklarımla tüm gözkapağıma yayarak kullanmayı tercih ediyorum.
Kimi zaman üzerine ince bir eyeliner ve bol maskara ile kimi zaman da gölgelendirerek kullanıyorum.
Tek başına da kullanılsa farklı farlarla da kullanılsa sonuç mükemmel.


Altına herhangi bir baz uygulamasanız bile ürün tüm gün gözkapağınızda kalıyor.
Altına baz uyguladığınız zaman çıkarmak biraz daha zahmetli bir hal alıyor.
Zaten ürünü göz makyajınızı yapmadan önce baz olarak da kullanmanız mümkün.


Yapısı, rengi, kalıcılığı tek kelimeyle muhteşem.
Hem günlük makyaj için hemde gece makyajı için tercih edilebilecek hoş bir far.
Günlük olarak kullanımda tek başına sür çık kolaylığı sağlaması da cabası :)

16.00 TL gibi hoş bir fiyata Gratis'ten sahip olduğum bu ürün son zamanlardaki gözdem..
İndirimdeyken çok daha uygun bir fiyata sahip olmanız mümkün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...