_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Mekan Önerisi : Marina Park - Benzin Cafe


Cumartesi sabahı instagram'da bu güzel fotoğrafı paylaşmıştım :)
Garfield ile birlikte güzel bir kahvaltı yaptık.
Alışveriş yazımda bahsettiğim o güzel mekana gittik yine.
Sanırım artık favori mekanım burası olacak.




Bu mekan nerede diye soracak olursanız eğer; Bakırköy Denizotobüsleri'nin hemen yan tarafında bulunan Marina Park'ın üst katında bulunuyor.


Benzin Cafe olarak sorduğunuzda hemen göstereceklerdir.




Mekanın girişi, içerisi, çalışanlar; her şey bir harika :)
Tek kelimeyle bayıldım.
Neden daha önce böyle bir yerin varlığından haberdar olmamışım diye yakınıyorum açıkçası..



İnternette gezinirken cafe içerisine araba şeklinde koltuklar olduğunu görmüştüm.
Aslında bu mekanı merak etmemin tek sebebi de buydu :)
Böyle farklılıklar hoşuma gidiyor benim.



Gerçekten de içeride farklı renklerde arabacıklar var :)
Hepsi birbirinden şeker gözüküyor.



Yok ben öyle koltuklara oturmam derseniz normal sandalye ve koltuklar da mevcut elbetteki.


İçeride oturmak istemeyenler için ise hoş bir terası var.
Biz her iki gidişimizde de terasta oturmayı tercih ettik.
Karşıda hoş bir deniz ve bol bol yelkenli manzarası var çünkü :)


Minik ayrıntılar deyip geçmemek lazım.
En küçük ayrıntıya kadar her şeye özenmişler.
Hatta fotoğraflayamasam da lavabolara bile öyle özenmişler ki çok şaşırdım :)
Duvarlarda onlarca karikatür var, çok eğlenceli olmuş :))


Çeşitli noktalarda bulunan fıçı ayrıntıları da çok hoşuma gitti :)


Merak edenler için; mekanda alkollü içecekler de mevcut..


Yiyecek içecek yönünden oldukça zengin menüsü var ve fiyatlar şaşırtıcı derecede uygun.
Böyle bir mekanda fiyatlarında uçuk olabileceğini düşünmüştüm aslında ancak hiçte öyle değilmiş.
Haftasonu gittiğinizde bile (geçen sefer pazar günü, bu sefer cumartesi günü gittik) oldukça sessiz bir mekan burası.
Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim çalışanları da gayet ilgili.

Her bir ayrıntısına ayrı ayrı bayıldığım bu mekana tek kelimeyle aşık oldum :)

İstanbul, Ankara, Bursa, Eskişehir, Sakarya ve Antalya (Yeni) da şubeleri olan bu mekan hakkında adreslere ulaşmak için kendi sitesine uğrayabilirsiniz.
TIK TIK

Eğer bu illerden birinde yaşıyorsanız ya da yolunuz düşerse bu sıcak ortama mutlaka uğramanızı tavsiye ederim :)


NOT
Fotoğraflar izin alınarak çekilmiştir ve yazılanlar tamamen şahsi görüşümdür.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...