_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

9 Temmuz 2013 Salı

Mim : Ben Kimim?

Öncelikle Herkese Hayırlı Ramazanlar..

Aslında blogda kendimle ilgili birçok bilgi mevcut :)
Ancak hepsinin derli toplu bulunduğu bir postum yok.
Makyaj Sayfam beni mimlemiş, bu sayede kendim hakkında bilgileri bir arada yazmış olacağım.
Kendisine çok teşekkür ediyorum.
Başlayalım o halde..

Ben kimim ?
Blogumun adresinden de anlayabileceğiniz gibi adım Merve.
2 Şubat 1993, İstanbul doğumluyum.
1 Erkek kardeşim var ve ailemle birlikte İstanbul'da yaşıyorum.
Garfield^m olarak sevdiğim harika bir sevdiceğim var ♥ 
İstanbul Üniversitesi, İktisat Bölümü UE  (2011 girişli) öğrencisiyim.
İçimde bir tutku olarak kalan Grafik Tasarım'ı profesyonelliğe dökmek adına kurs almaya başladım.
Ve en nihayetinde de 28 Haziran'dan itibaren bu alanda çalışan amatör bir "Grafiker"im.
(Kursum hala devam ediyor ve yolun daha çok başındayım)


Blogumun adı nereden geliyor ?
Bu soruya uzun uzun yazabileceğim bir şey yok :)
Tamamen kendime ait bir alan olması sebebiyle adımı kullandım.
"mmerwe" olmasının tek sebebi kullanılabilir bir adres bulma çabası :)

Blog açmaya nasıl karar verdim ?
Bu konu hakkında daha önce bir şeyler yazdığımı sanıyorum.
Bu blogdan çok önce açmış olduğum başka bir blogum vardı.
Ancak bana göre bir iş olmadığını düşünerek kapatmıştım.
Bir gece Japonya ile ilgili bir şeyler ararken Sergül ablanın (Serrose) bloguna rastladım.
O gün saat kaça kadar bilgisayar başında kaldım inanın bilmiyorum.
Tek bildiğim geriye doğru giderek tüm kayıtları noktasına virgülüne kadar merakla ve heyecanla okuduğum...
İşte tam olarak o gün blog yazmanın ne demek olduğunu anladım.
İster kozmetik blogu olun, ister kitap, ister gezi, ister kişisel...
Blogunuz size ait bir alan ve oldukça özgürsünüz.
Üstelik size harika insanlar kazandırması da cabası.
İşte tam bu düşüncelerden sonra bu blog doğdu :)

Neden kozmetik blogu ?
Aslında bir kozmetik blogu değilim, asla da öyle bir hedefim olmadı.
Dediğim gibi burası benim kişisel alanım.
İçimden geldiği gibi yazıyorum.
Kozmetik merakımın fazla olması sebebiyle bu yazıların ağırlıkta olması normal diye düşünüyorum.

Kişiliğim
Aslında kendimi tek bir cümle ile anlatmam gerekirse "Ben olsam kendime katlanamazdım" derim.
Bu cümleyi zaman zaman kullanırım.
Gerçekten de katlanılması zor bir insanımdır.
En zor özelliğimin inatçılığım olduğu söylenir. 
Bazen dediğim dedik bir hal alıyorum ve olayı inada bindirdiğim zaman sonucunu umursamıyorum.
Sürekli plan yapan bir tipimdir. 
Herhangi bir şeyi alışkanlık haline getirmem zordur ancak sürekli düşünürüm.
Aylar sonrası için bile yapılmış planlarım vardır :)
Hayalperestlik sınırlarını aşan bir yapım var. 
Masallarda bile rastlama ihtimaliniz olmayan hayaller kurduğum doğrudur :)
Maalesef çok kinci bir insanımdır.
Kötü olduğunu biliyorum ama birini sildiysem eğer geri dönüşü yoktur.

Hoşlandıklarım
Alışveriş yapmak bu listenin başında yer almalı :)
Yeni yerler görmeyi ve gezebileceğim yeni yerler araştırmayı severim.
Garfield ile yaptığımız her şey benim için hoştur :)
Filmkolik bir insanımdır.
Eskiden çok daha fazla izlediğim bir gerçek.
Arka arkaya 4-5 film izlemişliğim çoktur (hatta genellikle öyleydi)
Yalnızlığı severim.
Evde yalnız kalmak hoşuma gidiyor.

Hoşlanmadıklarım
Bence söylememe bile gerek olmayan birçok şey sıralanabilir buraya; yalan, taklitçilik, özentilik, ısrarcılık, duyarsızlık, saygısızlık vb.
Bunlar dışında nefret ettiğim şeyler de var tabi ki.
Çok yemek seçen bir insanım maalesef ve nefret ettiğim çok şey var :(
Arabesk (hani şu damar dediklerinden) şarkılardan iğreniyorum. 
Hele ki sokak ortasında yüksek sesle dinleyenleri boğasım geliyor.
Bir de deli gibi kupa/bardak biriktiririm :)
Çeyizim bardaktan geçilmiyor maşallah :D

En çok sevdiğim makyaj malzemem
Eyeliner ve maskara olmazsa olmaz benim için.
Bu ikisini ayrı olarak düşünemiyorum.
Bir de son zamanlarda kapatıcı kullanmadan pek dışarı çıkamıyorum.
Yüzümde ufak tefek kızarıklıklar var maalesef.

Çantamda olmazsa olmazım
Cüzdanım ve ilaçlarım yanımda olsun yeter benim için.
Ivır zıvır çoktur çantamda ama bu ikisi her şeyden önce yerini alır.
Ailemle bir yere gidip yanıma hiçbir şey almayacaksam bile bunları annemin çantasına tıkıştırırım :)

En son okuduğum kitap
Çanakkale gezim sırasında yanıma aldığım Gölge Hırsızı / Marc Levy kitabından sonra yeni bir kitaba başlayamadım henüz maalesef.

Özel olarak kimseyi mimlemiyorum ancak yapmak isteyen ve henüz yapmayan herkes kendini mimlenmiş saysın :)
Bu mim'i yapanlar yorum bırakırsa keyifle okurum ve isterseniz mimlenmiş olarak bu postun altına adınızı ekleyebilirim :)

2 yorum:

  1. Mimi yapmana çok sevindim, keyifle okudum hemen :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mimlediğin ve keyifle okuduğun için asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...