_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

12 Temmuz 2013 Cuma

HEDİYE ETKİNLİĞİ *** İKİ KUTUCUK İÇİ DOLU BOL HEDİYECİK ***

Herkese şimdiden nefis bir hafta sonu diliyorum.

Hazır böyle güzel dileklerle başlamışken Cuma niyetine, bereketine ne zamandır yapmak istediğim hediye çekilişini başlatayım, ne dersiniz?

İnstagramda iki ayrı kutuyu gösterdiğimde çok sevinen heyecanlananlar olmuştu ya, ha işte o! :)

İki ayrı kutu iki ayrı kazanan olacak bu etkinlikte. Sponsor yok, tamamen benim :)

Hadi bakalım neler var,



Kitaptan tutanda, saç,cilt, el bakımı , makyaj, parfüm ürünlerinin olduğu tatlı iki ayrı kofre yaptım. 

Nasıl kazanacağınıza gelinceeee,


  • Blogun sağ üst sekmesinde bulunan " BURADAN İZLEMEYE ALABİLİRSİNİZ " kısmından mevcut twitter veya google hesabınızla blogu takibe almanızı ,
  • Bu blog yazısını varsa blogunuzda , facebook ve twitter hesaplarınızda duyurmanızı ,
  • Yazının altına şartları yerine getirdiğiniz linklerle beraber katılım için yorum bırakmanızı istiyorum!
Bu kadar =)

Etkinlik 12. 08.2013 te bitip, yorumlara kapatılacak, kazananlar ise yine buradan duyurulacak. 

Kargo ödemesi bana aittir.

Hadi bakalım bol şans o zaman  ^_^


Bu hediyelerden birini kazanabilmek için 12.08.2013 tarihine kadar tık tık

1 yorum:

  1. merhabalar

    hediyelerınız süper.. ınş bana cıkar cok şanssız bırı olarak:))))

    blogum yok.twitterım vardı suan şifre sorunu yaşıyorum.

    https://www.facebook.com/Mmerweblogspotcom#!/ facede paylaştım
    https://www.facebook.com/#!/

    zaten ızleyıcınızım SEDA Y. olarak.

    sevgiler

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...