_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi : Bioderma Sensibio H2O

Bugün blogumda bahsedeceğim ürün aslında hemen hemen her blogda gördünüz, hakkında sayısız yazılar okuduğunuz, özellikle yabancı Youtube Guru'larının vazgeçilmezi Bioderma Sensibio H2O.
Aslında bu ürünü yazmam gerekir mi bilmiyorum ancak blogumda yer vermesem içim rahat etmezdi.

Biliyorsunuz ki ben Turuncu Kasa indirim kodu ile kargo dahil toplamda 35.50 TL'ye sahip oldum.
Aslında 1+1 500 ml'lik bir ürün için 59.50 TL bile oldukça uygun bir fiyat.




Benim sahip olduğum 500 ml'lik en büyük boyu.
Ancak ürünün 100 ml ve 250 ml'lik boyutları da mevcut.
Ayrıca 2 ayrı paketlemesi mevcut.
Benimki normal şişede olan; bir de pompalı şişesi var.
Elbette ki diğeri daha kolay uygulama sağlıyor(dur)


Ürün bir "misel temizleme suyu"..
Misel Temizleme Suyunun vaadi; uygulandığı anda cilt üzerinde bulunan yağın ve makyajın etrafını çevreleyerek hafif bir şekilde cilde zarar vermeden ciltten uzaklaştırmasıdır.
Evet ürün ismi gibi su formunda ve vaadini yerine getiriyor.
Yüzümün en hassas bölgesi olan göz çevremde bile hiçbir soruna yol açmadan makyajımı çıkarabiliyorum.

Benim için çok amaçlı bir ürün aslında.

Bazen (fazla üşengeç olduğum zamanlarda) tüm makyajımı bu ürün ile çıkarıyorum ve en son bir nemlendirici uyguluyorum.
Durulama gerektirmemesi sebebiyle oldukça pratik.
Tek başına kullanıldığında yüz makyajınızı kusursuz bir şekilde çıkarıyor.
Göz makyajınızda ise kullandığınız ürünlere göre durum değişiyor.
Suya dayanıklı ürünleri çıkarma konusunda zorlanabilirsiniz.

Bazen tüm makyajımı temizledikten sonra tonik niyetine yüzüme uyguluyorum.
Hem makyaj kalıntılarını temizliyor hem de tonik olarak işini oldukça iyi bir şekilde yerine getiriyor.
Herhangi bir şekilde yüzümde gerilmeye, kaşıntıya ya da tahrişe yol açmadı.

Bazen de hiç makyaj yapmasam bile yüzümdeki yağı ve kiri temizlemek için uyguladığım oluyor.
Özellikle dışarıdan geldiğim anlarda gözeneklerime dolmuş kirleri temizlemede oldukça etkili.

Artık vazgeçilmezlerim içerisinde yer aldığı bir gerçek.
Bittikçe tekrar tekrar alınacak bir ürün benim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...