_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

4 Temmuz 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi : Nivea Aqua Effect Matlaştırıcı Tonik (Yağlı Ciltler İçin)


Her zaman memnun kaldığım ürünlerden bahsedecek değilim.
Bu kez bahsedeceğim ürün aldığım günde beri "Acaba az mı kullanıyorum?" , "Acaba fazla mı kullanıyorum?" , "Kullanırken hata mı yapıyorum?" diye her yolu denediğim ama memnun kalamadığım bir ürün.


12.75 TL'lik fiyatı ve 200ml.lik boyutu ile cezbedici olsa da memnun kalamadım.


+ Makyajınızı temizledikten sonra yüzünüzde kalıntılar varsa güzel temizliyor.
+ Kokusu hoş; birçok tonik gibi rahatsız etmiyor.
+ İlk sürdüğünüz anda hoş bir feraklık veriyor.

Ancak;

- Aradan fazla zaman geçmeden yüzümü nemlendirmiş olsam bile fazlasıyla geriliyor.
- Yüzümde kaşıntıya sebep oluyor.
- Ürün kızarıklık yaratmasa da yüzümü kaşımaktan kızarıklıklara sebep oluyorum.
- Parlama üzerinde hiçbir etkisi yok.

Maalesef bu ürünü sevmedim, sevemedim.
Yves Rocher Matlaştırıcı Toniği deneyebilirim.
Çok fazla övülüyor.
Ancak bunun dışında tonik önerilerine de açığım şu sıra.

2 yorum:

  1. merhaba,
    benim cildim aşırı yağlı acaba sizde cilt yağlanması azalttı mı

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...