_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

15 Ağustos 2013 Perşembe

Çekiliş Sonucu


Bildiğiniz gibi bugün 15 Ağustos Perşembe yani çekilişimi sonlandıracağım gün.
Aslında bu gece 00:00'da sonlandıracağımı söylemiştim ancak 5 saat kadar erken sonlandırıyorum.
Muhtemelen yarın uğraşmak için pek vaktim olmayacak.
Listemi hazırladım ve son kontrollerimi yaptım.
Paylaşım linki yerine profil linkini verenler ve Google+'da paylaşım yapanlar çıkarıldı.
(Blog, facebook, twitter ve instagram paylaşımları geçerliydi sadece.)

Ek haklar da eklediğinde 116 hak ile çekilişi kapatmış oldum.


Kazanan "Kırmızı Lale" oldu.
Tebrik Ederim.

Katılım şartlarım arasında mail adresi yoktu.
Kazanan kişiye mail atmayı düşünmüyorum, çünkü hediyenin blogumu gerçekten takip eden birine gitmesini istiyorum.
Pazar gününe kadar mmerwe.blogspot@hotmail.com adresine bir geri dönüş olmazsa çekilişi tekrarlamak zorunda kalacağım.

Pazar gününe kadar Ad / Soyad, Adres ve Telefon bilgilerini bekliyorum.

2 yorum:

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...