_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

20 Ağustos 2013 Salı

Ürün İncelemesi : The Balm Instain Blush / Allıklar - Houndstooth & Toile



The Balm'ın Instain Alıklarını ilk olarak Naslii'nin blogunda görmüştüm. Kendisi duyurusunu yaptığında bu allıklar henüz Türkiye'ye gelmemişti. Fakat ambalajlarına o kadar çok bayılmıştım ki biran önce gelmesi için sabırsızlanmaya başlamıştım.
Argyle ve Toile renklerini gözüme kestirmiştim fakat gelmeyen 2 allıktan biri Argyle olunca biraz hayal kırıklığı yaşamadım desem yalan olur. Umarım tez zamanda Argyle ve Lace'de Gratis stantlarında yerini alır.


Gratis'in bayram indiriminde Garfield'ıma Toile ve istediği herhangi bir tanesini almasını söylemiştim. Sevdiceğimin zevki birçok bloggerla ortak olacak ki seçtiği allık Houndstooth oldu :) Aslında iyi de olmuş çünkü çok beğendim.


HOUNDSTOOTH : Kendisi içerisinde pembe barındıran bir leylak rengi. İyi bir şekilde dağıttığınızda çok soft bir görüntü elde edebilirsiniz.


İçerisinde sim veya ışıltı yok. Tamamen mat bir allık. Her cilt tonuna uyabileceğini düşünüyorum.



TOILE : Elimdeki diğer Instain allığı ise The Balm'ın çilek rengi olarak tanımladığı Toile. Ancak bence içerisinde çok hafif bir pembelik barındıran bir mercan rengi.



Yine içerisinde sim ya da ışıltı barındırmayan mat bir allık. Kesinlikle tam bir yaz rengi.
Beyaz tenlilerde çok daha hoş duracağını düşündüğüm bir allık.

Instain serisindeki allıklar kesinlikle çok ama çok pigmentli. Pudramsı ve oldukça yumuşak yapıları var. Ancak yüzünüzde kesinlikle tebeşirimsi bir görüntü yaratmıyorlar. Kullandığınız fırçaya göre hafifçe tozuttukları doğru. Kalıcılıkları tek kelimeyle muhteşem.
Vintage havasındaki ambalajlar hakkında söylenecek çokta bir şey yok. Diğer The Balm ambalajları gibi yine harika bir tasarım.

İlk indirimde diğer iki rengini de almayı planlıyorum.

5.5 gr. - 27 TL olan allıklara %50 The Balm indiriminde 13.5 TL'ye sahip olabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...