_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

13 Ağustos 2013 Salı

Ürün İncelemesi : Loreal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Loreal Paris'in Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu çıktığı günden beri birçok blogger gibi bende merak ediyordum. 
Bioderma Sensibio H2O'ya dupe olarak gösterilen bu ürünü en son Watsons alışverişimde aldım ve aldığım günden beri test etmek için kullanıyorum. Sanırım artık yorumlayabilecek duruma geldim.



Ürün hem yüz hemde göz makyaj temizliğinde kullanılabilen bir makyaj temizleme suyu. Bioderma Sensibio H2O gibi sudan pek de farkı olmayan bir ürün. 
Üzerinde ovalama ve durulama gerektirmediğini belirtmiş ancak göz makyajını çıkarırken birazcık ovalamak gerekiyor. Sensibio H2O gibi yüz makyajında oldukça iyi iş çıkarsa da göz makyajı temizlemek konusunda benim gibi yoğun göz makyajı yapanları tam anlamıyla tatmin etmeyecektir.
Benim için bir diğer dezavantajı ise makyajımı temizledikten sonra hafif yağlı bir his bırakması. Bu yüzden Loreal ile yüzümü temizledikten sonra durulama ihtiyacı duyuyorum. 
Üşengeç olduğum günler için bu hiç iyi bir durum olmuyor. O nedenle makyajımı temizlemeye üşendiğim günlerde elim Sensibio H2O'ya gidiyor. Çünkü Sensibio H2O da bu hissi yaşamıyorum.


Cildim hassas olmasına rağmen herhangi bir sorun yaşamadım. 
Alkol ve parfüm bulunmadığı için ciltte kaşıntıya sebep olmuyor.
Ben indirimde 15.99 TL'ye almıştım. Sanırım normal fiyatı 29.45 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...