_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

30 Eylül 2013 Pazartesi

L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil


Haftanın ilk yazısı tavsiye edeceğim bir ürün olsun istedim. Neredeyse bütün bloglarda görüp okuduğunuz L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil yeni çıktığı zamanlarda Migros'ta karşılaşıp aldığım ve o günden beri bayılarak kullandığım bir ürün oldu. Hatta öyle ki diğer saç serumlarımın pabucunu dama attırdı. Uzun yıllar aşk yaşayarak kullanabileceğim bir ürün buldum.


Öncelikle ürünün ambalajından bahsetmek gerekirse; cam şişede ve kapaksız oluşu çok hoşuma gitti. Ağız kısmında çevirerek açıp kapayabileceğiniz bir kilit sistemi bulunuyor. Böylece ürünün dökülme ihtimalini ortadan kaldırırken kapak derdiyle de uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz.
Benim kullandığım Her Saç Tipine Uygun olduğunu belirten sarı kapaklı olanı. Saçımın uç kısımlarında oryal + boya olmasına rağmen tüm sayıma uygulayacağım için tercihimi bundan yana kullandım.


İçeriğini merak edenler inceleyebilsinler diye fotoğrafını ekliyorum.

Facebook sayfalarında bir takvim oluşturarak ne zaman nasıl kullanabileceğinizi uzun uzun yazmışlar. 


+ Kullandığım diğer saç serumlarının aksine oldukça ince bir yapısı var. Böylece oldukça hızlı emiliyor.
Birçok kullanım şekli var; dilediğiniz şekilde kullanma özgürlüğü tanıyor.
+ Banyodan 10-15 dk önce tüm saçıma uygulayarak bekletiyorum.
+ Banyo sonrası tekrar tüm saçıma özellikle saç uçlarıma uygulayarak nemli saçımda daha kolay emilmesini sağlıyorum. Bu işlem saçlarımın daha az kırılarak kolayca açılmasına yardımcı oluyor.
+ Saçlarımı çok fazla kurutan bir insan değilim ancak sinüzit problemim yüzünden zaman zaman buna mecbur kalıyorum. Saçlarımı kurutma işleminden sonra uygulayarak saçlarımın elektriklenmesini engelliyorum. Ayrıca öncesinde uygulamanın ısıya karşı koruma sağladığı belirtiliyor.
+ Gün içerisinde parlaklık istediğimde kuru saçıma uygulayarak hoş bir ışıltı kazandırıyorum.
+ Birçok bloggerın aksine kokusuna bayılmadım ancak rahatsız etmeyen bir kokusu var.
+ Kokusu saçta kalıcı değil, kokusunu sevmeyenler için güzel bir durum.
+ Uygulama sonrası ellerimde yağlı bir his bırakmaması çok hoşuma gitti.

20-25 TL gibi bir fiyatı olması lazım. Ben Migros indiriminden 13.90 TL'ye aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...