_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

13 Ekim 2013 Pazar

Bayram İndirimi : Gratis Alışverişi

Uzunca bir aranın ardından yeni bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım. 

Evde hala devam eden yoğun bir tadilat var. Bunun yanı sıra annemin en yakın arkadaşı bizim oturduğumuz binaya taşındı. Onun taşınma ve yerleşme süreci de kısmen devam ediyor. Sürekli olarak iki ev arasında git gel yapmak ve tüm bu koşuşturmaca hepimizi bir hayli yordu. Bu sebeple bloga yazı eklemek bir kenara dursun takip ettiğim blogları inceleme, yazılarını okuma fırsatı dahi bulamıyorum. Daha ne kadar süreceğini bilmediğim bu süreç yüzünden de yazılar belirsiz bir tarihe kadar aksamaya devam edecek gibi duruyor. 

Tüm bu koşuşturmacadan sıyrılıp cuma günü kendimi Bakırköy'e attım. Hem ihtiyacım olan ürünleri almak hem de indirimlerden yararlanabilmek adına ufak tefek alışverişlerim oldu. Elbette ki bulamadığım ya da sonraya ertelediğim ürünler de var ancak genel olarak memnun kaldığım alışverişler yaptım.


İlk durağım her zamanki gibi Gratis oldu. Genel olarak aradığım şeyleri buldum. Ancak hala almak istediğim, bulamadığım ürünler bulunuyor.
İhtiyaçlarım dışına çok fazla çıkmamaya çalışarak kararında bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum. Fazla abartmadan çıkabildim Gratis'ten.

1 - Benri Kare Pamuk : %40 indirim ile 2.60 TL (Normal fiyatı : 4 TL)
Her indirimde 1-2 tane alınarak stok yapılması gereken bir ürün. Elimde daha önceden aldıklarım olduğu için bu sefer 1 tane ile yetindim.
2 - Down Under Natural's Argan Yağlı Şampuan : %30 indirim ile 10.5 TL (Normal fiyatı : 15 TL)
Severek kullandığım bir şampuan. Uzunca bir süre değiştireceğimi sanmıyorum.
3 - Down Under Natural's Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi : %30 indirim ile 9.10 TL (Normal fiyatı : 13 TL)
Down Under Natural's yeşil kapaklı sıvı saç kremini kullanıyordum. Bu sefer bunu denemek istedim. Diğerinin içerisinde 1 kullanımlık falan kaldı. Bittiğinde buna başlayacağım, umarım memnun kalırım.
4 - Benri Aseton 450 ml. : %40 indirim ile 4.20 TL (Normal fiyatı : 7 TL)
İlk defa Benri aseton kullanacağım. Kolaylık olması açısından pompalı olanı tercih ettim. Bittiğinde içerisine farklı bir aseton doldurabilirim.
5 - The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı : %50 indirim ile 20 TL (Normal fiyatı : 40 TL)
Balm Jovi paletimin içerisinde bulunan aydınlatıcı bitmek üzere. O nedenle almak için bir hayli geciktiğim büyük boyunu kaptım hemen.
6 - The Balm Instain Allık - Swiss Dot : %50 indirim ile 13.50 TL (Normal fiyatı : 27 TL)
Bir önceki indirimde bu seriye ait 2 allık almıştım. Çok beğendiğim için diğerlerini de tamamlamış oldum.
7 - The Balm Instain Allık - Pinstripe : %50 indirim ile 13.50 TL (Normal fiyatı : 27 TL)
Bir önceki indirimde bulamadığım allık bu sefer benim oldu.
8 - Essence Metal Glam Göz Farı - 04 Sparkle All Night  : Essence standında yine indirim yoktu. Tekli farın fiyatı 8.50 TL
Sitede görünenin aksine çok daha açık ve güzel bir renk.
9 - Essence Metal Glam Göz Farı - 01 Jewel Up The Ocean : 8.50 TL
Bu seriyi görür görmez gözüme ilk kestirdiğim far oldu kendisi. Harika bir renk.
10 - Essence 3D Glitter Special Effect - 17 Only Purple Matters : 6 TL
Serideki en muhteşem oje sanırım bu. Ayrıca 02 ve 15 numaralı ojeleri de gözüme kestirdim. Ancak öncelik bu ojenin oldu.
11 - Maybelline Collor Tattoo Krem Far - 05 Eternal Gold : %50 indirim ile 7.87 TL (Normal fiyatı : 15.75 TL)
Kuzenimin nişanı yaklaşıyor. Makyajımı kendim yapmayı düşünüyorum. Bu nedenle aldığım ve uzun süredir aklımda olan harika bir renk.

Gratis'in bayram indirimi 14 Ekim Pazartesi akşamına kadar devam ediyor.
Siz neler aldınız bu indirimden? Ortak alışverişlerimiz var mı?
Bir sonraki indirim için herkes gibi ben de tavsiyelere açığım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...