_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

22 Ekim 2013 Salı

İlk Sephora Alışverişim ve Kampanya

Yine blogumda uzun soluklu aralar var. Ben yine hem takip ettiğim blogları okumayı hem de blog yazmayı çok özledim. Uzun süredir evimde kalmıyorum ve bilgisayarımdan da internetten de uzağım. Belirli bir düzen oluşturana kadar zorlu bir süreç beni bekliyor. İki ev arasında git geller devam ediyor. Fırsat buldukça bol bol yazı depolamak istiyorum. Ancak bundan sonraki süreç nasıl ilerleyecek hiçbir fikrim yok. Artık blogu boşlamak istemiyorum. Umarım en kısa sürede bir düzene girer.

Lafı daha fazla uzatmadan asıl ilginizi çekecek kısıma geçeyim.


Sephora her sene olduğu gibi bu sene de "Eskiyi Getir Yeniyi Götür" kampanyalarından birini yaptı. Bu sene 20 Ekim tarihinde son bulan kampanyadan ben de yararlandım. Daha önce Sephora alışverişim olmadığından kasada kart çıkarttırmam gerekti. Kampanya detayları üstteki fotoğrafta yazıyor. Bu sene için geç kalmış olmasınız da önümüzdeki senelerde yararlanmak isterseniz bakabilirsiniz. Aklınıza takılan şeyler olursa da yardımcı olmaya çalışırım. Zira ben kampanya hakkında bilgi sahibi birini bulmakta zorlandım. Bakırköy Capa City çalışanları sağolsun çok yardımcı oldular.


Daha önceden ürünleri araştırarak gittiğim için alacaklarım belliydi. Bir eksik ile alışverişimi tamamlamış oldum. Maalesef 45 numaraları Mineral Pudra Fırçası kalmamıştı. Denemeyi çok istediğim bir fırça ancak bulamadım. İnşallah başka bir Sephora alışverişinde torbaya eklenecek.

Aldıklarıma gelecek olursak;

Sephora Base Lissante Smoothing Primer : Uzun süredir merak ettiğim ve denemek istediğim bir üründü. Zaten uygun fiyatlı bir ürün olduğunu düşünüyorum ancak indirimle çok daha güzel oldu.
Normal Fiyatı : 27,88 TL

Sephora Eyeliner Brush #15 : Yine youtube videolarında gördüğüm ve denemek istediğim bir fırçaydı. Kampanya kapsamında götürdüğünüz eski ürünler fırça olamıyordu ancak alacağınız yeni ürünlerde fırça tercih edebiliyordunuz. Ben de istediğim iki fırçadan biri olduğu için bulunca kaçırmak istemedim. İndirimsiz haliyle bile gayet uygun fiyatlı bir fırça.
Normal Fiyatı : 21,10 TL

Bir de fotoğrafta görmüş olduğunuz beyaz minik kabın içerisine fondöten testerı aldım. Makeup Forever Hd Fondöten bir süredir aklımda ancak hala kararsızım. #118 numaralı rengini denemek istediğimi söyledim ve küçük bir kaba bolca doldurarak verdiler :) Kullandım ve memnun kaldım. Ancak hala kafamda soru işaretleri var. Fiyatını hak edip etmediğini sorgulayıp duruyorum. 
Kullananlar varsa yorumlarınızı alabilirim. 

Fırsat buldukça son alışveriş yazılarımdaki ürünlerin yorumları teker teker gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...