_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

27 Ekim 2013 Pazar

Sephora Base Lissante Smoothing Primer - Makyaj Bazı

Geçtiğimiz günlerde ilk Sephora alışverişimden bahsetmiştim sizlere. Bugün de aldığım ürünlerden biri olan makyaj bazı hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

Aldığım günden beri her makyajımın altına kullandığım bir ürün oldu.


Öncelikle merak edenler için belirtmeliyim ki ürün bol miktarda paraben içeriyor. Bu konuda hassasiyetini varsa hiç size göre değil maalesef.
15 ml.lik pompalı bir şişede bulunuyor. Az miktarda bir ürün bile yeterli olduğu için uzun süre idare edebilecek bir boyutu var. Kolay kolay bitirebileceğimi sanmıyorum.


Karma bir cildim olduğundan dolayı altına herhangi bir nemlendirici uygulama gereği hissetmiyorum.
Çok fazla ürün kullanmadığınız taktirde çok kolay emiliyor ve cildiniz ile bütünleşiyor.
Ürünü uyguladığım andan itibaren kadifemsi bir cilt elde ediyorum. Çok yumuşak bir yüzey oluşturduğu kesin. Bu özelliği çok hoşuma gitti.
Yaklaşık 5-6 saat kadar kesinlikle parlamayı engelledi. Sonrasında ise T bölgemde hafif bir parlama yaşadım ancak yağ emici mendiller ya da pudra ile bu sorun çözülebilir.
Vadettiği gibi gözenekleri kapattığını söyleyemem ancak gözeneklerin içerisine dolduğu için küçülttüğü doğru. Benim gibi çok yoğun gözenek probleminiz yoksa memnun kalırsınız.
Ürün üzerine direk pudra uyguladığınızda pürüzsüz ve fondöten uygulamış gibi bir görüntü yaratıyor. Pudranın kapatıcılığını arttırarak cildinizle daha iyi bütünleşmesini sağlıyor.
Ürünü likit fondöten ve bb krem ile karıştırarak da uygulamanız mümkün. 
Yanlış hatırlamıyorsam 4 çeşidi (3 de olabilir) vardı. Ben şeffaf olanı tercih ettim. Diğer çeşitleri içerisinde ışıltı vereni vb özellikler taşıyanları da varmış. Ancak ilk deneyim için en uygun olanın bu olduğunu düşündüm. Diğer çeşitlerini de bir daha ki gidişimde incelemek istiyorum.

Normal fiyatı 27.88 TL olan ürünü "Eskiyi Getir Yeniyi Götür" kampanyası ile %30 indirimle almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...