_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

1 Kasım 2013 Cuma

MAC Frankly Scarlet Blush - Allık



Bugün sizlere ilk görüşte herkesi korkutan ancak doğru uygulandığında çok hoş bir sonuç yaratan MAC'in Frankly Scarlet allığını tanıtmak istiyorum. Bu allığı Ekim ayının başında Benefit PosieTint ile birlikte Makyaja Yeni Başlayan Kız isimli blog ve youtube kullanıcısı sevgili Ezgi'den almıştım.



İçerisinde hiçbir ışıltı bulunmayan, çok pigmentli bir allık. Tam anlamıyla mat ve saf bir kırmızı. 
NARS Exhibit A'dan çok daha keskin ve yoğun bir kırmızı olduğunu okudum bloglarda. 
Renginden de anlayabileceğiniz gibi çok riskli bir allık. Doğru fırça ile fazlalığını alarak uygulamadığınız takdirde korkunç bir görüntü ile karşılaşabilirsiniz. Bu nedenle ben en iyi sonuca ulaştığım Real Techniques Blush Brush ile hafif bir şekilde uygulamayı tercih ediyorum. Dilerseniz daha pufidik bir fırça ile de uygulayabilirsiniz.




Başlarda çok korkmuş olsam da şuan aşk yaşadığım allıklarımdan birisi oldu.
Eğer dilerseniz MAC mağazalarından ya da internet sitesinden 68TL'ye sahip olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...