_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

18 Kasım 2013 Pazartesi

Minik Gratis ve Watsons Alışverişim

Alışveriş yazılarını okumayı ve özellikle ürünlerin güncel fiyatlarını takip etmeyi sevenlerdenim. Bu nedenle elimden geldiğince yaptığım alışverişlere blogumda yer vermeye çalışıyorum.


Geçenlerde kendim için olmayan bir Gratis alışverişim oldu. Ancak benim için "Gratis = Eli boş çıkamazsın!" demek olduğundan dolayı kendim için de bir şeyler almış bulundum. 

Uni Yüz ve Makyaj Temizleme Mendili : 3 TL
Toplamda alışveriş tutarım 30 TL'yi geçtiği için bu makyaj temizleme mendili bana 3 TL'ye gelmiş oldu. Her zaman lazım olabilecek bir ürün olduğundan sepete eklendi kendisi.

Essence Metal Glam Eyeshadow - Far : 8.50 TL


Daha önce Essence'in bu serisine ait iki farın yazısını yazmıştım blogda. Bu kez gittiğimde bulduğum 2 rengi daha satın aldım. Hala inceleme fırsatı bulamadığım 4 rengi daha var.


Sonrasında ihtiyaca yönelik bir Watsons alışverişi yaptım.

Down Under Natural's Argan Yağlı Saç Bakım Şampuanı : 10.90 TL
Defalarca kez kullandığım ve çok sevdiğim bir şampuan kendisi.

Rimmel London Stay Matte Pudra - 001 Transparan : 14.99 TL
Kullandığım rengi kalmadığı için bu kez transparan olanı aldım, umarım memnun kalırım.

Lash Takma Kirpik 20 : 10.90 TL
Daha önceki alışverişimde 11 numaralı olanı almıştım. Bu kez 20 numaralı olan kirpiği tercih ettim. Pek ihtiyaç sayılmasa da elimde bulunsun istedim. 11 numara çok daha doğal duruyor sanırım. 

Herhangi bir ihtiyacım olmadığı sürece önümüzdeki indirimlere kadar alışverişi durduruyorum. 
(UMARIM)

1 yorum:

  1. Merhabalar Merve Hanım blogumuzdaki çanta hediyeli çekilişe katılmak ister misiniz :) http://besamebutik.blogspot.com/2013/11/bu-blogda-cekilis-var.html

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...