_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

19 Aralık 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi : Avon Mega Effects Mascara

Taslaklarda unutulmuş bir yazıyla kocaman Merhaba !
Avon'un birkaç ay önce çıkarmış olduğu, sıra dışı tasarımıyla herkesi şaşkına çeviren Mega Effects Mascara'yı firmanın göndermesi üzerine deneme şansı bulan bloggerlardan oldum. 


Geldiği ilk günden beri elimden düşürmediğim bu maskara ile ilgili çokça yazı okumuş ve bol bol denemiş biri olarak artık yorumlarımı paylaşma zamanı geldi diye düşünüyorum.

Görüldüğü gibi 3 parçadan oluşan ilginç bir maskara! 
Siyah kısım ürünün bulunduğu, fırçayı batırdığımız kısmı oluştururken; kırmızı kısım ambalajı tamamlayıcı ve fırçayı gizleyici bir görev üstlenmiş.



Fırçası hiç sevmediğim plastik yapıda. Plastik fırçalı maskaralar her ne kadar kirpikleri daha iyi ayırsa da hassas gözlerimi acıttığından dolayı çok fazla elim gitmiyor. 
+ Birçok plastik fırçalı maskara gibi bu da kirpikleri tek tek ayırıyor ve hoş bir görünüm sağlıyor.
+ Kirpikleri çok güzel bir şekilde uzatıyor. Bu özelliği için bile 10 üzerinden 10 alabilir.



+ Benim için bir maskarada olmazsa olmazlardan birisi renk! Gerçekten simsiyah bir yapısı var ve kirpiklerinizi oldukça belirgin hale getiriyor.
+ Birçok yerde kullanımının zor olduğunu ve kullanırken göz çevresine bulaşma yaptığını okudum. Ancak ben hiçbir zorluk yaşamadan uygulayabildim. Alıştığımız yapıdaki maskaralar kadar pratik olmasa da zorladığını söylemem haksızlık olacaktır.


- Kirpik kıvırıcısı kullanmayı alışkanlık haline getirmiş biri olamadım hiçbir zaman. Bu maskarayı uygularken de kullanmıyorum ancak kıvırma etkisinin olduğunu söylemek güç.
- Fırçaya çok fazla ürün geliyor. Zaten maskara fazla sıvı. Bu nedenle üst üste uygulamak topaklanmasına neden olabiliyor. Benim gibi kat kat maskara uygulamayı sevenler için olumsuz bir özellik olduğunu göz önünde bulundurmak gerekiyor.
- Alt kirpiklerime maskara sürmeyi seven biri değilim ancak denemek için sürdüğümde akma ve dökülme yaptı. Bu durumu da belirtmekte yarar var.

Denemek isteyenler için uygun fiyatlı ve farklı bir alternatif olduğunu düşünüyorum.

1 yorum:

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...