_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

14 Ocak 2014 Salı

Çeyiz Alışverişi : Bakırköy Aykut Hediyelik

Bir süredir çeyiz alışverişleri ile kafayı bozmuş durumdayım. Büyük parçaları olmasa da çeyizimdeki ufak tefek şeyleri sıklıkla instagram hesabımda paylaşıyorum.
Artık blogda da sık sık yer vermeyi düşündüğüm çeyiz yazılarım umarım sizleri sıkmaz :)

Lafı çok fazla uzatmadan sizlerin asıl merak ettiği noktaya gelmek istiyorum. 
Bakırköy benim gezmeyi ve alışveriş yapmayı sevdiğim mekanların başında gelir. Zaman zaman ara sokaklara girer, küçük dükkanları keşfetmenin mutluluğunu yaşarım. 
Aykut Hediyelik de geçen hafta onlardan birisi oldu.
Cıvıl cıvıl ürünleriyle beni içeri çekti hemen. Aslında daha önce duyduğum ya da gördüğüm bir yer değildi. Ancak sonradan öğrendim ki çok fazla bileni ve seveni varmış :)


Dükkana asıl girme sebebim olan bir süredir internette görüp görüp aşık olduğum ama alıp almama konusunda git geller yaşadığım çatal kaşıklar :)
Eğer internette sık sık farklı ürünler arayışı içerisindeyseniz bu ürünleri daha önce mutlaka görmüşsünüzdür. Özellikle Tantitoni ve Kanca Ev sitelerinde sıklıkla satılan ürünler.



Muhteşem detaylarına bayılmamak mümkün değil :) Daha birçok çeşidi olan bu çatal kaşıklar kesinlikle çok cici. Farklılık sever biri olarak beni benden aldı.




Daha sonra karşı konulmaz güzellikteki reçel bıçaklarını da kapıp daha fazla iflas etmemek için doğru kasaya yöneldim :) Küçük bir dükkan olmasına rağmen ürünler birbirinden farklı ve güzel.

Tantitoni, Kanca ev, Evim.net, evmanya.com Trendyol, Limango, Morhipo, Markafoni, Pera Bulvarı, Dekoreko gibi bir çok sitede görebileceğiniz benzer ürünler bu dükkanda satılıyor.

Aynı zamanda bu tarz ürünler Aykut Hediyelik dışında Mavi Nokta Şaşkın Bakkal, Galeri Bülent Erenköy, Es Dekor Ataşehir, Havana Pazarı Osmanbey, Çıkın Nişantaşı, Hakim Meyve Pendik, Hediye Bahçesi İzmir, Erka Gümüş Ata Şehir, Aykut Hediyelik Bakırköy, Kara Fırın İkitelli, Tuana Hediyelik Ümraniye, Artemis Kadıköy gibi dükkanlarda da satışı mevcut.

Diğerlerini bilmem ama  Aykut Hediyelik'de fiyatlar internettekilerle aynı ancak nakit ödemelerde indirim yapıyorlar. Doğal olarak toplu alışverişlerde hatırı sayılır bir kâr elde etmek mümkün :)

Aykut Hediyelik : Fişekhane C. Türkçü S. No : 2 Bakırköy/İstanbul
Telefon :  0571 27 45  -  0542 43 67
Carousel Avm'nin, ortadaki kapısına (sanırım B) arkasını döndüğünüzde caddenin karşı tarafında bir eczane var. O sokaktan girince sağdan 2 ya da 3. dükkan.


2 yorum:

  1. ay çok güzel bayıldım çok çok iyi günlerde kullanın inşallah...
    fiyat nedir acaba , en yakın zamanda kesin gitmem lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terayağ/Reçel Bıçak Seti : 40 TL
      Dondurma Kaşık Seti, 6'Lı : 60 TL
      Tatlı Çatalı Seti, 6'Lı : 60 TL

      Fakat ben nakit aldığım için toplamda 120 TL ödedim :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...