_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

7 Şubat 2014 Cuma

Ürün İncelemesi : The Body Shop Coconut Body Butter


Güneş kendini bir gösterip bir bulutların arkasına saklanırken soğuk havaların etkisini sürdürdüğü şu günlerde yazısını yazmayı unuttuğum bir üründen bahsetmek istedim sizlere.

The Body Shop ürünlerini denemeyi ve kullanmayı sevenler arasında yer alıyorum. Ancak nedendir bilinmez, o kadar övgü almasına rağmen body butterlarından uzak dururdum hep. Kazandığım çekilişlerden biriyle gelen Coconut Body Butter benim için bir ilk oldu anlayacağınız.


Oldukça katı bir yapısı var ancak buna rağmen parmaklarınızı üzerinde biraz gezdirdiğiniz anda elinizin ısısıyla yumuşayarak kolay bir uygulama sağlıyor.
Yapısının yoğun olması sebebiyle çok az bir miktar bile yeterli oluyor.
Hızlı bir şekilde emiliyor ve ağırlık yapmıyor, yağlı bir his bırakmıyor.
Cildinize çok güzel bir yumuşaklık sağlıyor.




Buram buram hindistan cevizi kokuyor ve uygulama esnasında da o kokuyu yoğun bir şekilde hissedebiliyorsunuz. Ancak ne yazık ki kokunun kalıcılığı beni tatmin etmedi.

Merak edenler için içerisinde paraben mevcut.
The Body Shop'un diğer tüm ürünleri gibi hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

Bendeki set içerisinden çıkan 50 ml.lik boyutu.
Tek olarak almak isterseniz 200 ml (sanırım) 45 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...