_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Nisan 2014 Perşembe

Bim Bam Bom... || English Home Alışverişim

Neşeli Günlerrr :)
Belki instagramda ya da facebookta denk gelmişsinizdir; English Home'un Cupcake temalı paspasları evine uyan/uymayan, cupcake seven/sevmeyen herkesin beğenisini kazandı.
Ancak bu paspasları beğenip yolu English Home mağazasına düşen birçok kişi  hayal kırıklığına uğradı.
Çünkü özellikle İstanbul'daki mağazalara 2'şer 3'er adet dağıtılan paspaslar hızla tükenmiş.
Tekrar dağıtımının yapılabileceği söylense de sabırsız ben, her gün belki siteye eklenir düşüncesi ile English Home sitesinin altını üstüne getirdim durdum.


Veee sonunda zafer benimdirrr!
Siteye eklendiğini görür görmez hemen sepete attım. Nitekim benim gibi birkaç kişi daha varmış ki şuan sitede de tükenmiş durumda maalesef. Ancak öğrendiğime göre siteye tekrar eklenme ihtimali varmış.
Henüz ortada olmayan evimin en güzel köşesini süsleyecek olan paspas artık benimle :)


Paspasım öyle yalnız başına gelmesin diye de daha önce mağazada görüp beğendiğim bu şirin mandalcıklar ona eşlik ettiler :) İlk fırsatta birkaç tane daha alabilirim, fotoğraftakinden çok daha güzeller :)


07 Nisan Pazartesi günü vermiş olduğum sipariş 10 Nisan Perşembe (bugün) elime ulaşmış oldu.
Sorunsuz bir alışveriş daha yapmış olmanın mutluluğu paha biçilemez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...