_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

27 Mayıs 2014 Salı

Wet N Wild Comfort Zone Eyeshadow Palette || Far Paleti

Hala atlatılamamış Pazartesi sendromu ve "Final Haftası"na inat hepinize Merhabalar :)

Bildiğiniz gibi Wet N Wild markası kısa bir süre önce Gratis raflarında yerini aldı. Herkes gibi ben de bu markanın ürünlerini özellikle ballandıra ballandıra anlatılan far paletlerini merak ediyordum. 
Bu markaya ait ürünler arasından hiç şüphesiz ki en çok övülen ve en çok beğenilen Wet N Wild Comfort Zone Eyeshadow Palette || Far Paleti markayla tanışma sebebim oldu.


8'li far paletleri içerisinde Comfort Zone paleti bu kadar popüler kılan elbetteki ki sağ alt köşedeki - Mac'in Club adlı farına dupe gösterilen - renk. Bu renk aynı zamanda MUA Pearl Eyeshadow 12 ve Catrice 410 için de dupe sayılabilir. Ancak hiçbirine sahip olmadığım için karşılaştırma yapamıyorum.



Palette bulunan ilk sıradaki farlar dışında tüm renklerin pigmentasyonu harika. Ancak bu farklar ne kadar çok pigmentliyse, o kadar çok tozutuyor. Hem yumuşacık yapıları hem de tozutmaları sebebiyle dökülme sorunu yaşanabiliyor. Kalıcılıkları başarılı olsa da dökülme sorununa karşı bir far bazı uygulamakta yarar var.



Renklerine aşık olduğum ve gözde paletlerim içerisinde yer alan bu ürünün fiyatı 19.50 TL.
Beklentilerimizin aksine uçuk vergilerle fiyatı şişirmeden bizlere sunan Gratis'e teşekkür etmek gerekir. 
Zira bu ürünün yurt dışında ortalama fiyatı 6-7 $.
Markaya ait diğer ürünleri de denemek için sabırsızlanıyorum :)

2 yorum:

  1. Renklerine bayıldım :) Almayı düşünmeye başladım.

    http://geheimnisvolleperson.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...