_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

26 Temmuz 2014 Cumartesi

Rimmel London Wake Me Up Foundation || Fondöten İncelemesi

Ramazan'ın son günlerinden hepinize Merhaba!
Hali hazırda Watsons'ın "Bayram İndirimi" devam ediyorken bu ürünün yazısını yazmaya karar verdim.
Hepinizin bildiği gibi Wake Me Up Fondöten Türkiye'ye gelir gelmez özellikle Görkem Karman'ın ballandıra ballandıra anlatımlarından etkilenen birçok blogger, bu fondöteni bulabilmek için didindi durdu.
Ben de en çok aranan 100 Ivory rengini bulmak için uzun bir süre uğraşsam da 8 Mart Kadınlar Günü İndirimi'nde denk gelince aldım. Yaklaşık 4 aydır çeşitli şekillerde denediğim bu fondöten için düşüncelerimi söyleyebilecek duruma geldiğime inanıyorum.


Rimmel London Wake Me Up Fondöten, yorgun ve uykusuz bir günde kullanıldığında içerdiği vitamin ve nemlendiricilerle cildi uyandırmayı; anında sağlıklı bir görüntü vermeyi vadediyor. 

Peki ya gerçekten öyle mi?


+ Öncelikle pompalı ve cam şişesi benden tam not aldı diyebilirim. İstediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz.
+ İçerisinde bulunan minik ışıltılar (sim değil) cilde hoş ve sağlıklı bir görüntü veriyor.
+ Bir süredir kuruya dönük karma olan cildimde ekstra bir nemlendirici kullanma ihtiyacı hissetmedim.
+ Akışkan ve ince yapısı sayesinde cilde kolayca yayılıp bütünleşiyor ve doğal bir görüntü sağlıyor. Bu açıdan yaz ayları için oldukça uygun bir ürün.
+ Hafif ve hoş bir kokusu var. Kesinlikle hassasiyet yaratabilecek kadar yoğun değil.
+ Genelde Real Techniques Expert Face Brush ile uyguladığım ürünü bir süredir Sephora'nın 45 numaralı Mineral Powder fırçası ile deniyorum ve ikisinin de yarattığı etki çok güzel.
+ İçerisinde SPF 15 var ve fotoğraflarda parlama yapmıyor; gece kullanıma uygun.


Peki bunca güzel özelliklerin yanı sıra olumsuzlukları yok mu?

- Üzerinden pudra ile geçsem dahi T bölgemdeki parlamaya dayanamıyor ve parça parça bir görüntü oluşturuyor. Dolayısıyla yüzümün diğer bölümlerine göre T bölgemdeki kalıcılığı oldukça düşük.
- Altına baz uygulayarak da baz uygulamadan da denedim; kullandığımın ertesi günü yüzümde birkaç küçük sivilceye neden oluyor. Önceleri kullandığım bazla alakalı olabileceğini düşündüm ve farklı bir baz kullandım sonuç yine aynı. Kullandığım fırçanın sebep olabileceğini düşündüm ve fırçamı yıkadım ya da farklı şekillerde uyguladım sonuç aynı. Cildimde uzun süre kaldığı için olabileceğini düşündüm daha kısa süreli denedim ama sonuç yine aynı. Maalesef bu ürünü aklamak için her yolu denesem de benim cildimde sivilcelenme yaptığı gerçeğiyle yüzleşmek zorunda kaldım.


18-19 Liralık oldukça uygun bir fiyata sahip olan ürünü Yağlı - Çok Yağlı ciltler dışında her cilt tipinin deneyebileceğini düşünüyorum. Ancak cildiniz benim gibi hassasa ve kullandıktan sonra sivilcelenme yaşarsanız suçlu maalesef bu üründür; bahaneler üreterek kullanmaya devam etmenin anlamı yok.
Yine de Çok kuru- kuru- karma ve normal ciltler deneyerek karar verebilir.
Sanırım elden çıkarmam gereken birkaç üründen biri oldu kendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...