_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Şubat 2015 Salı

Alışveriş || Yves Rocher


Pek çoğunuzun bildiği gibi Yves Rocher, kart sahiplerine doğum günü ayına özel indirim kuponları yolluyor. Ben de her sene bu kuponları kullanarak alışveriş yapanlardanım.
2 Şubat doğum günüm olduğu için kuponlar birkaç gün öncesinde elime ulaştı. Ben de tam olarak doğum günümde Yves Rocher'e giderek "60 TL'lik alışverişinize sadece 39 TL ödeyin!" kuponunu kullanarak minik bir alışveriş yaptım.

Arındıran Işıltı Veren (Kayısı Çekirdekli) Peeling : 14.0 TL
Sebo Vegata Yağ Fazlasını Emen Arındırıcı Tonik Etkili Temizleme Suyu : 27. 90 TL
Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Yağı : 23.90 TL
Parfüm EDT - Hindistan Cevizi - 100ml : 49.90 TL
Dünya Bahçelerinden Roll-on Deodorant (Hint Pamuk Çiçeği) : 11.90 TL

Parfüm ne yazık ki bu kampanyaya dahil değildi. Bu kupon ile birlikte Roll-on hediye gelmiş oldu. Hediye olarak oje ve dudak nemlendiricisi de vardı ancak ben tercihimi Roll-on'dan yana kullandım.

Ürünleri fotoğrafladım ve kullanmaya başladım. Objektif bir yorum elde ettikten sonra yazıları gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...