_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

18 Nisan 2015 Cumartesi

Yves Rocher Hair Repair Oil || Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Yağı

Nihayet gelen mis gibi bahar havasıyla Günaydın!
Bugün sizlere doğum günü alışverişim sırasında Yves Rocher'den almış olduğum kuru ve yıpranmış saçlar için olan onarım yağından bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 2,5 aydır benimle olan ve belirli bir düzende olmasa da epeyce kullandığım bu ürünü yeterince deneyimlediğime inanıyorum.


Ürünle ilgili fikirlerime geçmeden önce kısaca saçlarımdan bahsedeyim. Daha önce renkli (mavi) ombre merakım yüzünden yarısına kadar orialle mahvettiğim saçlarımı zaman içerisinde kestirerek doğal haline döndürmeyi başardım. Şuan hiçbir işlem olmamasına rağmen geneli yağlı olan saçlarımın uç kısımları oldukça nemsiz/kuru. İnce telli oldukları için de taramak tam bir işkence.
Ben de saç bakım ürünlerimi seçerken bu durumu göz önünde bulunduruyorum. Ancak genellikle yıkama sonrası kullandığım yağlar ya yetersiz kalıyor ya da saçımı ağırlaştırıyor.


Bu ürün yıkama öncesinde kullanılması sebebiyle hem diğer saç bakım yağlarına göre çok daha pratik hem de iyi bir şekilde duruladığınız takdirde hiçbir ağırlık yapmıyor.
Ben bu yağı duşa girmeden önce diplerden 2 parmak aşağı olacak şekilde, özellikle saç uçlarıma yoğunluk vererek uyguluyorum. En az 10-15 dakika en fazla 2 saat beklettim bu güne kadar. Ardından duşta bolca duruluyorum ve saçımda hiçbir şekilde kalıntı kalmadığından emin oluyorum.

Saçlarımda yaratmış olduğu etkiye kesinlikle ba-yıl-dım!

Her şeyden önce başka hiçbir ürün kullanmasam da saçlarım çok daha kolay taranıyor. Saç uçlarım hiç olmadığı kadar canlı ve yumuşak bir hal aldı. Ayrıca saçlarıma çok güzel bir parlaklık kazandırdı.
Bunun dışında insanı rahatsız etmeyen güzel bir kokusu var. İçinde Organik Jojoba Yağı, Babassu Yağı, Güney Amerika Fındığı Yağı bulunuyor. Pek çok Yves Rocher ürünü gibi dermatolojik kontrol altında test edilmiş, silikon ve paraben içermeyen bir formüle sahip.

150 ML olan ürünün fiyatı 23,90 TL. Yves Rocher mağazalarından ve sitesinden satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...