_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

16 Haziran 2015 Salı

Hamilton Everyday Face Spf50+ Yüz için Güneş Koruyucu Krem

Bir süredir yüzüm için güneş kremi arayışı içerisindeydim.
Kış aylarında bu duruma pek özen göstermesem de havaların ısınmasıyla bir ihtiyaç halini alan güneş ürünleri özellikle benim gibi beyaz tenliler için büyük önem arz ediyor. Ancak hepimizin bildiği gibi çoğu güneş kremi sürdükten bir süre sonra yüzümüzü disko topuna çevirir. Ayrıca bembeyaz bir tabaka halinde kalması da hiç hoşlanmadığımız bir görüntüye sebep olur. İşte tüm bu sorunları ortadan kaldıran bir güneş kremiyle Turuncu Kasa sayesinde tanıştım.



Hamilton Everyday Face Spf50+ Yüz için Güneş Koruyucu Krem diğer güneş kremlerinden farklı olarak hafif renkli yapısı sayesinde o hiç hoşlanmadığımız beyaz kalıntıları önlüyor. Başta bana bile çok açık geleceğini düşündüğüm Hamilton Güneş Koruyucu Kremi'nin rengi uyguladıktan sonra cildinizle bütünleşerek canlı ve sağlıklı bir görünüm sağlıyor. Ayrıca matlaştırıcı etkisi sayesinde oluşabilecek parlamaları engelliyor.


Oldukça ince bir yapısı var. Bu sayede cilt tarafından çok kısa bir sürede emiliyor ve bütünleşiyor. Ancak yapısı nedeniyle renkli olmasına rağmen kapatıcılık özelliği yok. 
Oil free olduğundan gözenekleri tıkamıyor ve akne oluşumuna neden olmuyor. Ayrıca hassas bir cildim olmasına rağmen hiçbir alerjik reaksiyon gözlemlemedim.


Tüm cilt tiplerine uygun 75g'lık bir ürün. Özellikle yağlı ciltlerin güneş kremi arayışına son verecektir.
Ürün firma gönderisi olup tamamen objektif olarak yorumlanmıştır.
Bu ürünü denemem için gönderen Turuncu Kasa'ya teşekkür ederim.
Ürün fiyatı 75 TL. Turuncu Kasa'dan temin edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...