_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

7 Mayıs 2016 Cumartesi

Organix Biotin & Collagen Shampoo || Full Dolgunlaştırıcı ve Uzatıcı Şampuan

Herkese Merhaba :)


Organix markasına ait şampuanları elbette bloglarda görüp okumuşluğum vardır. Ancak nedendir bilinmez Sevgili Kontes paylaştıktan sonra ilgimi çekmeye başladı. Zaten pek çok kişi gibi ben de saç ve saç bakımı konusundaki deneyimlerini ve önerilerini keyifle okuyorum. Uzun süredir Paraben içermeyen şampuanlar kullandığımdan Sülfat ve Paraben içermemesi benim için denenebilir kıldı.

Yaklaşık 2 aydır kullandığım için gönül rahatlığıyla yorumlarımı sizlerle paylaşabilirim..


Öncelikle ürünün vadettiği şeylere bakalım:
Yüksek performanslı güçlü Provitamin B7 içeriği ile saç döngüsünü uzatarak saç kaybını önler. Saçın beslenmesi için vazgeçilmez olan vitamin Biotin ile saçların daha hızlı uzamasına yardımcı olur. Kolajen ve buğday proteinleri ile de saçların daha dolgun, sağlıklı ve parlak görünmesini sağlar.

- Saçı çok iyi temizliyor. Yağ ve kiri başarılı bir şekilde temizlediği için bende yağlanmayı geciktirici bir etki sağladı. (Detox şampuanlar da aynı etkiyi sağlıyor.) Ancak bazı bloglarda ürünün saçı kuruttuğunu okudum. Benim saçlarım yağlı olduğu için hiçbir şampuan böyle bir etki göstermiyor.

- Kesinlikle saçın hızlı uzamasına katkı sağlıyor. Sanırım bir de yeni saçların çıkmasını destekliyor.
(Bu şampuan dışında yeni hiçbir ürün kullanmadığım halde 2 ay içerisinde yeni saçlarımın çıktığını gözlemlediğim için şampuandan kaynaklandığını düşünüyorum.)

- Daha önceden oluşmuş kırıklara hiçbir etkisi yok. Zaten bir şampuandan bunu beklemiyorum. Ancak yeni kırık oluşumunu ve saçın kolay kırılmasını / kopmasını engellediğini söyleyebilirim.

- Oldukça güzel bir kokusu var. Koku hassasiyetim olmasına rağmen rahatsız edici yoğunlukta değil. 


Kısacası bu şampuan benim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu. Organix markasının başka şampuanlarını denemem için de merak uyandırdı :)
Ben ne yazık ki duşta saç kremi kullanabilenlerden değilim. O nedenle 2 aydır bu serinin sadece şampuanını kullanıyorum. Tam seri halinde kullanıldığında etkisini çok daha iyi gösterecektir.

Fiyatı : 44 TL
İndirim zamanı çok daha uygun fiyata bulmak mümkün.

Instagram  ||  Twitter  ||  Facebook  ||  Facebook Page  ||  Pinterest  ||  Youtube  ||  Google+

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...