_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Eylül 2016 Cumartesi

Uzakdoğu Siyah Nokta Temizleme Maskesi || Blackhead Remover Peel Off Black Mask

Herkese Merhaba!
Başta youtube videoları olmak üzere artık pek çok kişide gördüğümüz soyulabilen siyah maskeler elbette ki benim de uzun süredir ilgilimi çekiyordu. Ancak yurtdışından alışveriş yapmaya pek sıcak bakmadığım için bu deneyimi geciktirmiş oldum.
En nihayetinde Aliexpress çekimserliğimi yenerek sipariş verdim ve bir süredir kullanıyorum. Artık yeterince fikir sahibi olduğumu düşündüğüm için gözlemlediklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.


Ürün 60gr'lık siyah ve sade tüp bir ambalajla geliyor. Üzerinde yazan açıklamaların hiçbirini anlayamayacağım için izlediğim videolardan ve bloglarda yazanlardan yola çıkarak deneyimledim.
Ben tüm yüzüm yerine siyah noktalarımın bulunduğu T bölgeme ve burun çevreme uyguladım. 


Öncelikle temiz ve kuru cilde uygulama yapılıyor. İzlediğim videolardan ve deneyimlerimden anladığım bir şey var ki ürünü çok ince uygularsanız soyulurken parçalanıyor, çok kalın bir tabaka halinde uyguladığınızda ise siyah noktalarınızı yeterince temizlemiyor. Ben ilk olarak ince bir kat sürdüm. 1-2 dakika bekleyip tam olarak kurumadan üzerinden bir ince kat daha geçtim. En iyi sonucu bu şekilde uyguladığım zaman alıyorum. Tamamen kuruması ve soyulabilmesi 20-30 dk sürüyor.


Soyma işlemi sırasında, güçlü burun bantlarını soyarken hissettiğiniz kadar bir acı hissi oluyor. Her iki taraftan yavaş yavaş soyarak çıkarttığınız zaman sadece siyah noktalarınızın değil minik yağ butonlarınızın ve ince tüylerinizin de maskenin üzerinde kaldığını göreceksiniz. Benim gibi geniş ve derin gözenekleriniz varsa derindeki siyah noktalarınızın hepsini alamasa bile yüzeye çıkardığını görebilirsiniz. İnce tüylerinizi de yolduğu için tüm yüz yerine sadece siyah noktalarınızın bulunduğu bölgeye uygulamanız daha mantıklı olacaktır. Kesinlikle siyah noktalarla ilgili bu güne kadar kullandığım en iyi ürün diyebilirim.  2.09 $'a aldığım ürün gözdem oldu :)
Siz siyah noktalarınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

Ürün Linki : http://goo.gl/6swkDC 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...